2012. május 7., hétfő

"Gyurcsány Ferenc ne hazudozzon!"

Én nem mások tollával ékeskedem, minden irat a sajátom – jelentette ki a fidesz.hu-nak Gönczi Károly, aki a Képviselői Irodaház előtt tüntet, mert felháborította mindaz, ami Gyurcsány Ferenc szakdolgozata körül zajlik.


Felháborított, amit a HírTV-ben Vadai Ágnes állított, és összeszedtem minden hivatalos papírt, amit otthon találtam – jelentette ki Gönczi Károly. Tizenöt alkalommal költözködtem, építkeztem, és mégsem hagytam el semmit – fűzte hozzá Gyurcsány Ferenc szakdolgozatára utalva.
A nyugdíjas férfi a Képviselői Irodaház előtt tüntet, így kívánja a közvélemény figyelmét felhívni az ellenzéki politikus állításainak ellentmondásosságára. Hogy nagyobb nyomatékot adjon szavainak, előkereste minden hivatalos dokumentumát, így bárki megtekintheti útlevelét, jogosítványát, születési anyakönyvi kivonatát és iskolai bizonyítványait.  Mint mondta, ő nem mások tollával ékeskedik, minden irat a sajátja.
Nevén kell nevezni a dolgokat. Gyurcsány Ferenc mondja meg őszintén, mit csinált, de ne hazudozzon – szögezte le Gönczi Károly. 69 éves vagyok, de nem hülye - mondta. A férfi úgy fogalmazott, ha Gyurcsány Ferenc is be tudná mutatni a szakdolgozatát, akkor lehetne csak hiteles embernek tartani. Még a saját sógorát is meghazudtolja! – nyilatkozta felháborodottan.
Gönczi Károly hangsúlyozta, hivatalos engedéllyel demonstrál az épület előtt.
(fidesz.hu)

Nincsenek megjegyzések: