A Forma1 hétvégi futamára készül el az a hatalmas festmény, amely a Magyar Turizmus Zrt.-t fogja reklámozni a versenypálya első két kanyarjában. A munkálatokat szerdán tekinthette meg a sajtó. Képgalériánk megtekinthető itt. |
Létrehozva: 2011. július 27., 16:44 | Utoljára frissítve: 2011. július 27., 16:58 | nyomtat | küld |
A Magyar Turizmus Zrt. új logóját és honlapját fogja reklámozni az a hatalmas festmény, amelyet a versenypálya első két kanyarjában festenek fel – mondta el Bánki Erik, a parlament sport-és turizmus bizottságának elnöke a Hungaroringen tartott sajtótájékoztatón. Szólt arról is, hogy Gyulay Zsolt, a Hungaroring Zrt. elnök-vezérigazgatója és Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója megállapodást írt alá, amelyben vállalják, hogy együttműködnek minden olyan sportrendezvényen, amely az autó-motor sporthoz, illetve a Hungaroringhez köthető. A politikus szerint „ez egy történelmi pillanat, hiszen 25 éves a Hungaroring, és 25 év alatt nem sikerült megoldani senkinek, hogy magyar versenyen Magyarországot tudjuk reklámozni.”
|
Bánki szerint a kormány kitűzött célja, hogy Magyarország minél több nagy sportrendezvényt tudjon tartani annak érdekében, hogy olyan vendégek is eljöjjenek hozzánk, akik nem biztos, hogy célországként Magyarországot választanák. Emellett hazánk olyan sajtófelületeken tud megjelenni, amelyek Magyarország jó hírét, Magyarország imázsépítését tudják segíteni az egész világon – tette hozzá a fideszes politikus.
|
Mint fogalmazott: ez a nap ennek a szándéknak az egyik legjelentősebb állomása, hiszen olyan versenyről beszélünk, amely a világ egyik legnézettebb rendezvénye.
|
A Magyar Nagydíj idei futamának kezdetére időzített újdonság célja a turizmus és a sport közötti kapcsolat erősítése, illetve Magyarország hírnevének továbbvitele. A nemzeti színű szív mellé festett "visit - hungary.com" feliratot az elkövetkező napokban 170 ország közel egymilliárd polgára láthatja majd a tévéközvetítéseknek köszönhetően - mondta egyebek mellett Gyulay Zsolt, a Hungaroring Zrt. elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: a világ legnagyobb sporteseményén történő "imázsépítés" bevett gyakorlat másutt is, ezt a lehetőséget nálunk sem szabad veszni hagyni.
|
Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy a mai világban a hagyományos reklámok mellett újfajta módszerekre is szükség van. Ezek közé a módszerek közé tartoznak a jelentősebb sporteseményeken történő bemutatkozások, ezért is kötöttek együttműködési megállapodást a Hungaroring Zrt.-vel - hívta fel a figyelmet.
Mint mondta, a mogyoródi pálya első és második kanyarjába felfestett nagyméretű logón kívül más módon is igyekeznek megnyerni hazánknak, illetve a turizmus céljainak a futamokat látogatókat. Több tízezer prospektust osztanak ki, s kérdőíveket is kitöltetnek majd - sorolta.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése