Közlekedésbiztonsági kampány indít Magyarországon egy ismert skót whiskymárka. A Forma-1-es Magyar Nagydíjig tartó program célja, hogy felhívják a figyelmet az alkoholfogyasztás veszélyeire. A kampány idején a rendőrség fokozott ellenőrzéseket tart, hogy kiszűrjék a forgalomból az ittas vezetőket.
Soha ne igyál, ha vezetsz! - üzeni a magyar autósoknak az ismert whiskymárka a felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsítő reklámfilmjében. A most kezdődő és egy hónapig tartó kampányban Michelisz Norbert Európa-kupa győztes autóversenyző is részt vesz.
A kezdeményezéshez bárki csatlakozhat, aki ráírja a nevét a kampány jelmondatát viselő autóra. A szervezők azt szeretnék, ha egy hónap múlva több ezer aláírás borítaná a kocsit. A Forma-1-es futamok kommentátora, Szujó Zoltán az elsők között csatlakozott.
A Soha ne igyál, ha vezetsz! című kampányt a rendőrség is támogatja.
Szécsi Tibor, a BRFK főosztályvezetője azt mondta, az elmúlt évben 1662 személyi sérüléses közúti közlekedési balesetet okozott ittas járművezető, vagyis a rendőrségnek 1662 oka van arra, hogy folytassa ezt a baleset-megelőzési tevékenységet.
A kampány idején a rendőrség fokozott ellenőrzéseket tart az ittas vezetők kiszűrésére.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése